عکس هنری از مجیدی در سالن بدنسازی / فرهاد به بازگشت فکر می‌کند؟

بانک ورزش - عکسی که مشاهده می فرمایید آخرین عکس فرهاد مجیدی در صفحه اینستاگرامش است؛ بازیکن محبوب استقلالی ها که انگار بعد از بازنشستگی تمریناتش بیشتر از قبل شده تا به سرنوشت سایر پیشکسوتان باشگاه های سرخابی دچار نشود، تقریبا عکسی هنری در سالن بدنسازی از خود به جا گذاشته... همین تمرینات سفت و سخت مجیدی است که باعث می شود برخی شایعات خبر از حضور غیرمنتظره او در داربی بدهند!

 



Instagram

نظرات شما عزیزان:

حدیث...تهران
ساعت1:08---14 خرداد 1393
بازم سلام
اخه من چیکار کنم ک انقد فرهادو دوسش دارم؟
واااای خوش بحال خانوادش ک همش میتونن ببیننش.
کاش فرهادیه برنامه بذاره ک هواداش بتونن برن و ببیننش تابلکه این ارزوی منم براورده بشه
دوست دارم فرهاد...


رها
ساعت1:09---23 فروردين 1393
ممكنه برگردي؟؟؟

رها
ساعت1:08---23 فروردين 1393
اقا فرهاد هرجاكه باشي اونور دنياهم كه باشي جات تو قلب منو هوادارات محفوضه

حدیث متعصب ترین استقلالی جهان7
ساعت23:54---5 فروردين 1393
فرهاد عاشقتم به خدا هیچ کس بیشتر از من دوست نداره به خدا راست میگم دوست دارم فرهاد

ثنا
ساعت16:30---18 دی 1392
سلام خوبه همینجوری ادامه بدین

بهزاد باقری
ساعت14:01---18 دی 1392
آقا فرهاد عزیز،خیلی خاطرتو میخوام.دربی ممکنه بازی کنی؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد مجیدی, سالن بدنسازی, برج های دوبی,وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.